Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Emelie Persson - 20 augusti 2014 13:23

Nae!!!! Visst jag har väl saknat skolan men inte så mycket....jag är ju förstås lite nervös men det får jag vara men ändå (Varför just skola!) i 9:an blir det bara säkert en massa "prov,läxor,internationella prov...osv" jag menar föreställ er ett bord fullt med massa läxböcker,so böcker osv jag skulle säga (Herregud vad mycket böcker) men jag vet på något sätt att det inte blir så mycket läxor och sånt så jag ska hålla mig lugn ^_^

Hej då mitt bästa sommarlov vi ses om någon månad kommer sakna dig och hej sista året i högstadiet! (Äntligen sista året!)

Av Emelie Persson - 20 augusti 2014 13:06

Godmorgon allihopa! Idag ska jag rita denna bild som jag har gjort, det var inte så länge sen jag gjorde det ^_^,

Här är den! Jag har arbetat ganska mycket med bilden men den får duga :-)

Just det! Jag såg en jättebra anime film igår det heter "uraboku" det handlar om en kille som heter yuki och han går i skolan och han får magiska krafter....jag ska nog inte berätta allt då blir det ju inte Lika spännande om jag berättar allt :), men jag rekommenderar den verkligen att ni måste se den den är väldigt spännande jag tror jag håller på att se episode 4 eller episode 3 kommer inte ihåg riktigt >_<
Ses!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards