Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Emelie Persson - 21 augusti 2014 15:10

Då var man äntligen hemma igen från skolan (mysigt att ta det lugnt ^_^)
Men som sagt min skolstart har varit jätteroligt i början när jag var påväg uppåt och väntade på att komma in till klassrummen så kändes det skumt i kroppen liksom något som kom fram av glädje typ såhär (YESSSS! SISTA ÅRET I SKOLAN!!) eller något annat glad känsla men det kändes bara bra att komma tillbaka till skolan, när jag träffade på våra elevassistenter och mina klasskamrater kom vår ansvarslärare med en skylt där det står "9A" jag tänkte först * herregud....har jag blivit så stor nu jag känner mig liten...* men det gör jag inte säger elevassistenterna dom tycker jag har växt ( jag erkände faktiskt då när dom sa det, för jag tittade i min spegel nån gång var det och såg att jag hade faktiskt växt lite :-D) men när vi väl kom fram till klassrummet så minglade vi runt och pratade lite grann,vi skrev på något papper jag tror att den hette *respektera dig själv,respektera andra och respektera (kommer inte ihåg vad det sista ordet hette)*
Vi fick våra scheman, penna & sudd + våra skåp fast på en helt annan plats :O, tyvärr har vi inget hemklassrum längre men det får duga
Vi har ju knappt varit i dom andra klassrummen så mycket så det blir roligt att komma till ett helt annat klassrum
Efter allt det så fick vi några papper då menar jag schemat,något av föräldrar möte, och så tror jag att vi fick ett till papper men vet ej vad :/,
Vi gick till aulan för att se en hemlig kändis (vi har det i skolan som en tradition) det var nasim från Bolibompa han var faktiskt ganska rolig man små skratta lite grann men rolig det var det :)
Sen vet jag inte så mycket vad man gjorde sen men det var bara roligt att se klasskamraterna och lärarna igen
Imorgon ska jag berätta om vår andra "halvdag" eller vad man ska kalla det men det är om gymnasievalet, nu kanske ni undrar *vadå? Ska hon välja gymnasie nu?!" Nae det är det faktiskt inte vi ska tydligen förbereda och prata med studievägledaren imorgon alla 9:or ska till blåa hallen imorgon, men jag berättar allt imorgon ses!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards